Podroze Kormorana American IPA [Kormoran]

Długo zwlekałem ze spróbowaniem american india pale ale z Kormorana, mimo że spotkałem się z opiniami, że to najlepsze polskie piwo w swoim stylu. Zaznaczam na początku, że moim zdaniem tak nie jest. Z pewnością warka, którą piłem nie prezentowała poziomu predysponującego to piwo do takiego miana. Fakt, piana jest świetna a piwo klarowne, ale już sam aromat to nie moja bajka bo dominuje w nim trawa i żywica. Na swój sposób przypomina pilsy. W smaku też nie jest najlepiej. Piwo jest stanowczo zbyt płaskie w swoim profilu, zupełnie jednowymiarowe. Nie wiem czy to wygórowane oczekiwania tak wpłynęły na mój odbiór, ale srodze się zawiodłem. AIPA z Kormorana to smaczne piwo, jednak ta interpretacja nie jest tym czego szukam w tym stylu. Ciekawe, za jaki jeszcze styl zabiorą się piwowarzy z Olsztyna? Będę trzymać rękę na pulsie! Poza tym, etykieta taka jak w całej serii - nie trafia w mój gust. Dla lubiących skoszoną trawę.







Alkohol: 6%
Ekstrakt:16
Styl: India Pale Ale
Warka:28/07/2014

Smak:7
Zapach:6
Design:5




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz