Trzy odsłony Budweisera

Każdemu czasem zdarza się zrobić impulsywny zakup, którego zaraz po odejściu od kasy żałuje. Nie inaczej bywa ze mną i piwem kupowanym przy okazji codziennych zakupów. Skuszony ładnym (i tanim) kartonem z sześcioma piwami Budweiser (po dwie sztuki każdego rodzaju) śmiało wkroczyłem do domu i umieściłem po jednym w lodówce. Wątpliwości naszły mnie dopiero później ale skoro piwa już się chłodziły, a upały doskwierały to rady nie było i wypiłem. Na pierwszy ogień poszedł ciemny lager i muszę uczciwie stwierdzić, że było to najsmaczniejsze piwo z całej trójki. Co prawda po 5 sekundach w szkle wyglądało jak rozgazowana cola, ale nikły aromat kakao nadrobił straty. W smaku czuć palone słody oraz kawę, a wszystko to wieńczy ziołowa goryczka. Piwo jest pijalne i dość lekkie. Można je wypić z przyjemnością. Niestety, tego samego nie można powiedzieć o Budweiser Strong, które, owszem, da się pić ale tylko mocno schłodzone. Wyższa temperatura obnaża wszystkie wady tego piwa ze spirytusowym alkoholem na czele. Zdecydowanie nie polecam go nikomu, kto szuka w piwie doznań innych niż upojenie alkoholowe. Na trzeci ogień, już następnego dnia, poszedł klasyczny Budweiser, którego w zasadzie każdy zna. Klarowne, jasne piwo o ziołowo-słodowym aromacie, który większość populacji określa jako "piwny". Piwo jest bardzo lekkie i z delikatną goryczka. Dobry wybór na ognisko lub grilla. Całe szczęście drugą część tego sześciopaku mogłem oddać Łukaszowi z mojepiwa.pl bo na drugą turę z tym zestawem nie miałem większej ochoty. Dla fanów piw zwykłych.


Budweiser Strong


Alkohol: 7,5%
Ekstrakt: 16,5
Styl: Strong Pale Lager/Imperial Pils
Warka:28/06/2015

Smak:2
Zapach:2
Design:4


  
Budweiser Dark


Alkohol: 4,7%
Ekstrakt:11,9
Styl: Dunkel
Warka:29/06/2015

Smak:5
Zapach:6
Design:4



Budweiser Original

Alkohol: 5%
Ekstrakt:11,9
Styl: Czech Pilsner
Warka:29/06/2015

Smak:4
Zapach:5
Design:4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz