Wyborne [Ciechan]

Czasami pewnych wspomnień nie warto wygrzebywać z pamięci i konfrontować z rzeczywistością. Takie właśnie bolesne zderzenie przeżyłem po zakupie piwa, które kilka lat temu bardzo sobie ceniłem. W sumie nie wiem co mnie skusiło do zakupu Ciechana Wyborowego, ale zrobiłem to i żałuje. Nie spodziewałem się po nim wiele, jednak to co mnie spotkało po otwarciu butelki zakrawa o niesmaczny żart. Zapach zwietrzałego piwa, kukurydza, brak piany i zerowe wysycenie. Jak się okazało, smaku w Ciechanie też jak na lekarstwo. Nie było ani krzty goryczki! Nic dziwnego więc, że szybko wylądował w zlewie, a ja do dzisiaj nie mogę wyjść z podziwu jak bardzo to piwo się pogorszyło. Kiedyś rarytas, teraz już lepiej kupić Żywca. Podobno  Ciechan Lagerowe jest lepsze, ale nie będę sprawdzał. Dla największego wroga.






Alkohol: 6%
Ekstrakt: 12,1
Styl: Strong Pale Lager/Imperial Pils

Smak:2
Zapach:2
Design:4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz